Marcin Bochenek
Dyrektor Pionu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego NASK
Odpowiedzialny między innymi za projekty edukacyjne i szkoleniowe instytutu, za działalność Akademii NASK. Absolwent historii UJ. Manager, specjalista w dziedzinie marketingu, public relations, edukacji medialnej, internetu, nowych mediów i telewizji. W latach 1990 – 1993 dziennikarz, szef działu ekonomicznego „Gazety Krakowskiej”. Właściciel firm doradczych i public relations w latach 1993 – 2003. Od 2004 do 2010 w TVP. Tworzył dział PR i komunikacji wewnętrznej Telewizji Polskiej. Od 2006 Członek Zarządu odpowiedzialny za rozwój technologiczny, inwestycje i nowe media. Współtworzył kanały TVP Sport i TVP Historia. Wprowadził do telewizji publicznej technologię HD.
Autor licznych artykułów w prasie, redaktor wydawnictw, występował na wielu konferencjach krajowych i zagranicznych.