21. Konferencja Miasta w Internecie

Gdańsk | Europejskie Centrum Solidarności

28-30 czerwca 2017

PRZEŁOMY I KOLEINY CYFROWEGO PAŃSTWA

Innowacja - Inteligencja - Interakcja

Warunki uczestnictwa

Informacje ogólne

  1. Organizatorem Konferencji jest Stowarzyszenie "Miasta w Internecie"
  2. Organizator zastrzega sobie możliwość zmian w programie Konferencji.
  3. Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania Konferencji - wówczas wszystkie zgłoszone osoby zostaną poinformowane o tym fakcie drogą mejlową oraz zostanie dokonany zwrot kwot wpłaconych przez uczestników na konto Organizatora tytułem opłat za Konferencję.
  4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy uczestników Konferencji, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas jej przebiegu.
  5. W trakcie Konferencji Organizator zastrzega sobie prawo wykonywania zdjęć oraz utrwalania przebiegu obrad w formie dokumentacji fotograficznej i filmowej wystąpień i wizerunków uczestników w celu ich wykorzystania w publikacjach Stowarzyszenia "Miasta w Internecie" oraz na stronach www Organizatora.
  6. Uczestnicy zobowiązują się do przestrzegania zasad bezpieczeństwa, w tym ppoż., jak również instrukcji oraz poleceń organizacyjno-technicznych Organizatora.


Zgłoszenie udziału

  1. Aby zgłosić swój udział w 21 Konferencji "Miasta w Internecie" należy wypełnić formularz zgłoszeniowy odpowiedni dla instytucji, którą się reprezentuje
  2. Termin zgłoszeń upływa 23 czerwca 2017 r.
  3. Warunkiem wpisania na listę uczestników konferencji jest dokonanie wpłaty za uczestnictwo w konferencji do 26 czerwca 2017 r. 
  4. Wszyscy zarejestrowani uczestnicy otrzymają e-mail potwierdzający udział w 21 Konferencji "Miasta w Internecie" na kilka dni przed rozpoczęciem konferencji  wraz z informacjami praktycznymi dotyczącymi organizacji konferencji.


Zmiana uczestnika

  1. Zamiast zgłoszonej osoby w konferencji może wziąć udział inny pracownik firmy. W przypadku zmiany nazwiska osoby, która będzie brała udział w konferencji, instytucja zgłaszająca jest zobowiązana do pisemnego poinformowania organizatorów o zmianie najpóźniej do 27 czerwca 2017 r.


Rezygnacja z udziału

  1. W przypadku rezygnacji osoby z udziału w konferencji, instytucja zgłaszająca jest zobowiązana do przesłania faxem lub e-mailem pisemnej rezygnacji z udziału, najpóźniej do 26 czerwca 2017 r.  Nieobecność uczestnika na konferencji oraz niedokonanie wpłaty nie jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w konferencji.
  2. Jeśli uczestnik nie poinformuje pisemnie o rezygnacji z udziału w konferencji, Organizatorzy nie dokonają zwrotu uiszczonej opłaty, a w przypadku nie dokonania wpłaty przed konferencją, instytucja zgłaszająca zostanie obciążona całkowitym kosztem udziału w konferencji.


Rezerwacja miejsc w hotelu

  1. W ramach opłaty konferencyjnej nie zapewniamy miejsc w hotelu, jednak w kilku z nich dokonaliśmy wstępnej rezerwacji pokoi i wynegocjowaliśmy specjalne ceny dla uczestników konferencji.
  2. Prosimy o uwzględnienie wyznaczonych terminów rezerwacji, które podane są na stronie "Hotele", gdyż z chwilą wygaśnięcia terminu, możliwość rezerwacji zależeć będzie od liczby dostępnych pokoi hotelowych. Rejestracji proszę dokonywać na hasło: „miasta w internecie".
  3. Informujemy, iż Organizatorzy konferencji nie ponoszą odpowiedzialności za kontakt z hotelami i rezerwację miejsc hotelowych, która winna być dokonywana bezpośrednio przez uczestników konferencji. Jednocześnie oferujemy swoją pomoc w sytuacjach tego wymagających.


Opłata konferencyjna

  1. Opłatę za uczestnictwo proszę przekazać na konto:
    BRE Bank S.A. / 03 1140 1081 0000 2136 5500 1001
    Stowarzyszenie "Miasta w Internecie"
    ul. Krakowska 11A, 33-100 Tarnów
    z dopiskiem: opłata za udział w 21 Konferencji "Miasta w Internecie" Pana/Pani...
  2. Organizator wystawi fakturę VAT tytułem dokonanych wpłat.

Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.