Informacje ogólne
- Organizatorem Konferencji jest Stowarzyszenie "Miasta w Internecie"
- Organizator zastrzega sobie możliwość zmian w programie Konferencji.
- Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania Konferencji - wówczas wszystkie zgłoszone osoby zostaną poinformowane o tym fakcie drogą mejlową oraz zostanie dokonany zwrot kwot wpłaconych przez uczestników na konto Organizatora tytułem opłat za Konferencję.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy uczestników Konferencji, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas jej przebiegu.
- W trakcie Konferencji Organizator zastrzega sobie prawo wykonywania zdjęć oraz utrwalania przebiegu obrad w formie dokumentacji fotograficznej i filmowej wystąpień i wizerunków uczestników w celu ich wykorzystania w publikacjach Stowarzyszenia "Miasta w Internecie" oraz na stronach www Organizatora.
- Uczestnicy zobowiązują się do przestrzegania zasad bezpieczeństwa, w tym ppoż., jak również instrukcji oraz poleceń organizacyjno-technicznych Organizatora.
Zgłoszenie udziału
- Aby zgłosić swój udział w 21 Konferencji "Miasta w Internecie" należy wypełnić formularz zgłoszeniowy odpowiedni dla instytucji, którą się reprezentuje
- Termin zgłoszeń upływa 23 czerwca 2017 r.
- Warunkiem wpisania na listę uczestników konferencji jest dokonanie wpłaty za uczestnictwo w konferencji do 26 czerwca 2017 r.
- Wszyscy zarejestrowani uczestnicy otrzymają e-mail potwierdzający udział w 21 Konferencji "Miasta w Internecie" na kilka dni przed rozpoczęciem konferencji wraz z informacjami praktycznymi dotyczącymi organizacji konferencji.
Zmiana uczestnika
- Zamiast zgłoszonej osoby w konferencji może wziąć udział inny pracownik firmy. W przypadku zmiany nazwiska osoby, która będzie brała udział w konferencji, instytucja zgłaszająca jest zobowiązana do pisemnego poinformowania organizatorów o zmianie najpóźniej do 27 czerwca 2017 r.
Rezygnacja z udziału
- W przypadku rezygnacji osoby z udziału w konferencji, instytucja zgłaszająca jest zobowiązana do przesłania faxem lub e-mailem pisemnej rezygnacji z udziału, najpóźniej do 26 czerwca 2017 r. Nieobecność uczestnika na konferencji oraz niedokonanie wpłaty nie jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w konferencji.
- Jeśli uczestnik nie poinformuje pisemnie o rezygnacji z udziału w konferencji, Organizatorzy nie dokonają zwrotu uiszczonej opłaty, a w przypadku nie dokonania wpłaty przed konferencją, instytucja zgłaszająca zostanie obciążona całkowitym kosztem udziału w konferencji.
Rezerwacja miejsc w hotelu
- W ramach opłaty konferencyjnej nie zapewniamy miejsc w hotelu, jednak w kilku z nich dokonaliśmy wstępnej rezerwacji pokoi i wynegocjowaliśmy specjalne ceny dla uczestników konferencji.
- Prosimy o uwzględnienie wyznaczonych terminów rezerwacji, które podane są na stronie "Hotele", gdyż z chwilą wygaśnięcia terminu, możliwość rezerwacji zależeć będzie od liczby dostępnych pokoi hotelowych. Rejestracji proszę dokonywać na hasło: „miasta w internecie".
- Informujemy, iż Organizatorzy konferencji nie ponoszą odpowiedzialności za kontakt z hotelami i rezerwację miejsc hotelowych, która winna być dokonywana bezpośrednio przez uczestników konferencji. Jednocześnie oferujemy swoją pomoc w sytuacjach tego wymagających.
Opłata konferencyjna
- Opłatę za uczestnictwo proszę przekazać na konto:
BRE Bank S.A. / 03 1140 1081 0000 2136 5500 1001
Stowarzyszenie "Miasta w Internecie"
ul. Krakowska 11A, 33-100 Tarnów
z dopiskiem: opłata za udział w 21 Konferencji "Miasta w Internecie" Pana/Pani... - Organizator wystawi fakturę VAT tytułem dokonanych wpłat.