Opłata konferencyjna
- dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego
(pracownicy urzędów gmin i miast, starostw powiatowych, urzędów marszałkowskich i biur związków międzygminnych oraz jednostek organizacyjnych gmin, powiatów, województw i ich związków, będących jedn. sektora finansów publicznych)
250 zł. + 23% VAT - dla przedstawicieli innych sektorów
(pracownicy administracji rządowej, urzędów i agencji państwowych, firm, instytucji edukacyjnych oraz naukowo-badawczych, organizacji pozarządowych, mediów, etc.)
600 zł. + 23% VAT
Świadczenia
Osoby uczestniczące w konferencji mają zapewnione:
- prawo do udziału we wszystkich sesjach i warsztatach konferencyjnych
- 2 kolacje w formie imprez integracyjnych (28 czerwca w klubie Barbados i 29 czerwca w Restauracji "Nad Potokiem")
- lunch 29 czerwca oraz koktajl 30 czerwca
- bufet kawowy
- materiały konferencyjne
Na "Cyfrowy Barbados" oraz wieczór integracyjny w Restauracji "Nad Potokiem" zaprasza Prezydent Miasta Gdańska. Spotkania finansowane są przez Urząd Miejski w Gdańsku.
W ramach opłaty konferencyjnej nie zapewniamy miejsc w hotelu, jednak w kilku z nich dokonaliśmy wstępnej rezerwacji pokoi i wynegocjowaliśmy specjalne ceny dla uczestników konferencji (zobacz: rezerwacja hotelu).
Płatności
Należność za udział w konferencji prosimy wpłacić przelewem na konto:
mBank S.A. / 03 1140 1081 0000 2136 5500 1001
Stowarzyszenie "Miasta w Internecie"
ul. Krakowska 11A, 33-100 Tarnów
z dopiskiem: opłata za udział w 21 Konferencji "Miasta w Internecie" Pana/Pani...
Faktury VAT
Faktura VAT zostanie wystawiona przez Stowarzyszenie "Miasta w Internecie" w terminie 14 dni od momentu zaksięgowania wpłaty za konferencję i wysłana na wskazany w formularzu adres. Faktura VAT może zostać wystawiona najpóźniej 14 dni po zakończeniu konferencji.
Możliwe jest również wystawienie faktury pro forma - prosimy o zaznaczenie właściwego pola w formularzu zgłoszeniowym.